ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Від 24.02.2023 | №4 |
Голова: Козубенко Тетяна Михайлівна, директор школи
Секретар: Жоголєва В.В., вчитель української мови та літератури
Запрошені: -/-
Присутні: 46 осіб
Відсутні: 2 особи (Гребенюк О.В., вчитель зарубіжної літератури,
Пастушенко С.С., вчитель предмета «Захист Вітчизни»)
Порядок денний:
1. Про вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу.
Крутько М.Г., заступник директора
з навчально-виховної роботи
1. СЛУХАЛИ
Крутько М.Г., заступника директора з навчально-виховної роботи про вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу, яка повідомила, що відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21.09.2021 № 1001,зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2021 року за № 1483/37105, зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 17 травня 2022 року за № 535/37871, на виконання листа КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» від 02.22.2023 № 46/01-19 «Про конкурс підручників та посібників для 1 класу ЗЗСО» та з метою організації прозорого вибору закладами загальної середньої освіти підручників для 1-х класів Нової української школи з 10 лютого до 02 березня 2023 року педагогічні працівники закладу, які будуть працювати в 1-х класах в наступному 2023-2024 навчальному році, ознайомилися на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти з електронними версіями фрагментів оригінал-макетів підручників для 1 класу та здійснили безпосередній вибір проєктів підручників.
УХВАЛИЛИ
1. Інформацію Крутько М.Г., заступника директора з навчально-виховної роботи про вибір електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу взяти до відома.
2. Схвалити результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 1 класу закладів загальної середньої освіти, поданих на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників:
№ з/п | Назва підручника | Автор (и) | Мова підручника | Замовлено |
1. | «Англійська мова» | Герберт Пухта, Пітер Льюіс-Джонс, Дроботенко С.В. | українська | 58+2 |
2. | Математика | Істер О.С. | українська | 58+2 |
3. | Мистецтво | Масол Л.М., Гайдамака О.В., Колотило О.М. | українська | 58+2 |
4. | Українська мова. Буквар | Кравцова Н.М., Придаток О.Д. | українська | 58+2 |
5. | Я досліджую світ | Волошенко О.В., Козак О.П., Остапенко Г.С. | українська | 58+2 |
3. Заповнити спеціальну форму вибору електронних версій оригінал-макетів підручників ( додаток 3) з використанням модуля прозорого замовлення підручників на базі інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти».
4. Оприлюднити на шкільному веб-сайті протокол педради за результатами вибору до 11.03.2023.
Голова ___________ Т.КОЗУБЕНКО
Секретар ___________ В.ЖОГОЛЄВА
___________Вікторія ШАПОВАЛ
___________Олена ПРОНЕНКО
___________Ольга МАСЛЮК
Незвичний початок тижня - загадковість, гарний настрій, позитивні емоції, посмішки. Саме таким був понеділок у наших учнів 1-А класу. Інтерактивний урок із музичного мистецтва та української мови порадував НУШенят знайомством із незвичним жучком Сонею. Діти із задоволенням виконували мовні завдання, співали пісні, переглядали власні презентації кулінарних страв. У класі панувала атмосфера тепла, любові і добра. Жучок Соня принесла на урок казку, в яку повірила кожна дитина, і відчула себе щасливою!
В 2018-2019 н.р. всі школи України перейшли на нові стандарти та почали працювати в умовах Нової української школи.
Особливістю НУШ є , поміж іншого, організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.
З цією метою в Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ст.. № 10 організоване просторово-предметне оточення в 1-4-х класах НУШ , змінені програми та засоби навчання учнів .
У Новій українській школі зросла частка проектної, дослідницької, командної та групової діяльності у навчальному процесі. Відповідно, урізноманітнилися варіанти організації навчального простору в класі.
Крім класичних варіантів, використовуються новітні мобільні робочі місця, які легко трансформуються для групової роботи .
Освітній простір навчальних кабінетів для учнів НУШ в школі включає використання мультимедійних засобів навчання , оновлення навчального обладнання, що здійснюється через облаштовані осередки :
- осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями
-змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки/фліпчарти/,стенди
- осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор
- осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт
- куточок живої природи
- осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками
- дитяча класна бібліотека
- осередок вчителя, оснащений столом, стільцем , комп’ютером, полицями, шафами для зберігання дидактичного матеріалу.
Кардинально змінений освітній процес в 1- 4-х класах , форми та методи роботи з учнями. Кожний ранок починається з ранкової зустрічі в колі , налаштування на позитивну роботу, оголошується тема дня, вивчається вірш по темі дня, проводяться сюжетно-рольові ігри «Привітай сусіда», «Комплімент», «У колі вірних друзів».
Збільшена кількість динамічних пауз, руханок, практичної та дослідницької роботи. Крім постійних груп діти працюють в динамічних групах, які утворюють самі та за допомогою вчителя.
Кожен першокласник, якщо відчуває втомленість, має право рухатись по класу , сісти на килимок. Збільшена тривалість прогулянок на подвір’ї, вчитель сам визначає де саме проводити урок згідно теми ( на подвір ї, в саду, в класі.)
Кожний учень має свій БОКС з інструментами та матеріалами та має змогу малювати на манці, працювати із макаронами, горохом, крупами. Діти працюють з лупами, мікроскопами.
Кожен клас отримав набір ЛЕГО « Шість цеглинок» та «Лего-системи» для використання під час уроків.
Продовжена робота щодо організації освітнього простору Нової української школи відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2018 року №283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», а саме :
- придбано меблів на суму - 88194 грн.- 2021 рік
111497 грн. -2020 рік
98400 грн. -2019 рік
83880 грн.-2018 рік
- придбано копіювальну та оргтехніку на суму - 49356 грн.- 2021 рік
29467 грн. -2020 рік
31680 грн.- 2019 рік
12600 грн. -2018 рік
- придбано дидактичного матеріалу на суму - 31950 грн.-2021 рік
52680 грн.-2020 рік
44720 грн - 2019 рік
67218 грн -2018 рік
- придбано дидактичного матеріалу для проведення корекційної роботи
з дітьми з особливими освітніми потребами на суму -
11464 грн.- 2021 рік
8934 грн.- 2020 рік
11787 грн.- 2019 рік
5536 грн - 2018 рік
Досвід роботи щодо впровадження Нової української школи пропагується на шкільному сайті, в соціальній мережі «Фейсбук» ( група «Шкільна родина», власні сторінки вчителів початкової школи, заступника директора з навчально-виховної роботи Крутько М.Г.)
Батьків учнів початкової школи залучені до активної співпраці на засадах партнерства.( «відкриті уроки» для батьків, дискусійний клуб «Допоможемо дітям стати щасливими» , участь в тематичних тижнях «В кожній дитині – сонце. Тільки дайте йому світити», «Бажаєм, щоб приклад із нас усі брали і щастя сімейне усі цінували». )
Заступник директора Марина Крутько
Довідка № 188 від 30.03.2023
Станом на 30.05.2023 року до 1-х класів Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10 зараховано 56 учнів. Вільних місць- 4.
Директор школи Тетяна КОЗУБЕНКО