• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • Нова українська школа в дії

Стан впровадження Нової української школи

у Смілянській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10

/Files/images/marina_gennadvna/image-0-02-05-62a656c45a4b91252d253638652fa9579530e9ea7a6052fb4f3c22f793ffb4dd-V.jpg

В 2018-2019 н.р. всі школи України перейшли на нові стандарти та почали працювати в умовах Нової української школи.

Особливістю НУШ є , поміж іншого, організація такого освітнього середовища, що сприятиме вільному розвитку творчої особистості дитини.

З цією метою в Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ст.. № 10 організоване просторово-предметне оточення в 1-х, 2-х, 3-х класах НУШ , змінені програми та засоби навчання учнів .

У Новій українській школі зростає частка проектної, дослідницької, командної та групової діяльності у навчальному процесі. Відповідно, урізноманітнюються варіанти організації навчального простору в класі.

Крім класичних варіантів, використовуються новітні мобільні робочі місця, які легко трансформуються для групової роботи .

Освітній простір навчальних кабінетів для учнів НУШ в школі включає використання мультимедійних засобів навчання , оновлення навчального обладнання, що здійснюється через облаштовані осередки :

- осередок навчально-пізнавальної діяльності з відповідними меблями

-змінні тематичні осередки, в яких розміщуються дошки/фліпчарти/,стенди

- осередок для гри, оснащений настільними іграми, інвентарем для рухливих ігор

- осередок художньо-творчої діяльності з поличками для зберігання приладдя та стендом для змінної виставки дитячих робіт

- куточок живої природи

- осередок відпочинку з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками

- дитяча класна бібліотека

- осередок вчителя, оснащений столом, стільцем , комп’ютером, полицями, шафами для зберігання дидактичного матеріалу

Завдяки ініціативній діяльності вчителів та проведеній кропіткій роз’яснювальній роботі серед батьків , виконані вимоги щодо організації належного освітнього середовища для учнів.

Кардинально змінений освітній процес в 1- 3 класах , форми та методи роботи з малюками. Кожний ранок починається з ранкової зустрічі в колі , налаштування на позитивну роботу, оголошується тема дня, вивчається вірш по темі дня. Кожного ранку проводяться сюжетно-рольові ігри «Привітай сусіда», «Комплімент», «У колі вірних друзів».

Збільшена кількість динамічних пауз, руханок, практичної та дослідницької роботи. Крім постійних груп діти працюють в динамічних групах, які утворюють самі та за допомогою вчителя.

Кожен першокласник, якщо відчуває втомленість, має право рухатись по класу , сісти на килимок. Збільшена тривалість прогулянок на подвір’ї, вчитель сам визначає де саме проводити урок згідно теми ( на подвір ї, в саду, в класі.)

Кожний учень має свій БОКС з інструментами та матеріалами та має змогу малювати на манці, працювати із макаронами, горохом, крупами. Діти мають лупи, мікроскопи.

Кожен клас отримав набір ЛЕГО « Шість цеглинок» та «Лего-системи» для використання під час уроків.

У 2020-2021 н.р. продовжена робота щодо організації освітнього простору Нової української школи відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2018 року №283 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи», а саме :

- придбано меблів на суму - 111.497 грн. -2020 рік

98400 грн. -2019 рік

83880 грн.-2018 рік

- придбано копіювальну та оргтехніку на суму - 29467 грн. -2020 рік

31680 грн.- 2019 рік

12600 грн. -2018 рік

- придбано дидактичного матеріалу на суму - 52680 грн.-2020 рік

44720 грн - 2019 рік

67218 грн -2018 рік

- придбано дидактичний матеріал для проведення корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на суму - 8934 грн.- 2020 рік

11787 грн.- 2019 рік

5536 грн - 2018 рік

Досвід роботи щодо впровадження Нової української школи пропагується на шкільному сайті, в соціальній мережі «Фейсбук» ( група «Шкільна родина», власні сторінки вчителів початкової школи, заступника директора школи з навчально-виховної роботи Крутько М.Г.)

Батьків учнів початкової школи залучені до активної співпраці на засадах партнерства.( «відкриті уроки» для батьків, дискусійний клуб «Допоможемо дітям стати щасливими» , участь в тематичних тижнях «В кожній дитині – сонце. Тільки дайте йому світити», «Бажаєм, щоб приклад із нас усі брали і щастя сімейне усі цінували». )

Заступник директора школи

з навчально-виховної роботи М.Г.Крутько

/Files/images/marina_gennadvna/IMG-166b194b96955430d3c464cffa2ed55b-V.jpg

201

/Files/images/marina_gennadvna/P91202-125554.jpg

/Files/images/marina_gennadvna/IMG-d798b2d66b3cc624ebe1f094cc6496e8-V.jpg

/Files/images/marina_gennadvna/received_905369876527787.jpeg

ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ № 4

засідання педагогічної ради школи від 01.02.2021 р.

Слухали : заступника директора школи з навчально-виховної роботи Крутько М.Г. про результати вибору електронних версій оригінал –макетів підручників для 4 класу, поданих на конкурсний відбір підручників для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників.

Марина Геннадіївна повідомила, що творчою групою учителів школи у складі:

1.Кордон Л.І., учителя англійської мови

2.Литвин К.В., учителя англійської мови

3.Новіцької О.В., учителя початкових класів

4.Білаш Л.П., учителя початкових класів

5.Синільник О.В., учителя початкових класів

6.Проненко О.М. учителя початкових класів

7. Маслюк О.А.. учителя початкових класів

здійснений вибір підручників для учнів 4-х класів

Ухвалили: 1. Обрати для учнів 4 класу такі електронні версії підручників

1.Англійська мова Г.К.Мітчелл, Марілені Малкагіанні англ. 73

2 Математика А.Заїка , С.Тарнавська укр. 73

3. Мистецтво Л.Масол, О.Гайдамака укр. 73

4. Я досліджую світ О.Волощенко, О.Козак укр. 73

5.Українська мова А.Большакова, І. Хворостяний укр. 73

6. Інформатика О.Андрусич, І.Стеценко укр. 73

/Files/images/marina_gennadvna/P91121-084951.jpg

Кол-во просмотров: 0

Комментарии