• Вы находитесь здесь:

  • Главная
  • МЕТОДИЧНА РОБОТА
/Files/images/рада.jpg

Cклад методичної ради школи на 2023-2024 навчальний рік:

Жоголєва В.В. – голова методичної ради, заступник директора з навчально-виховної роботи;

Христюк О.В. – заступник голови методичної ради, заступник директора з навчально-виховної роботи;

Сопільняк В.В. – заступник директора з НВР;

Безрукова І.О. – учитель української мови та літератури, секретар методичної ради;

Завгородня І.В. – керівник методичної платформи класних керівників, учитель хімії;

Проненко О.М – керівник методичної платформи учителів початкових класів, учитель початкових класів;

Тимошенко Н.К. – керівник методичної платформи учителів суспільно-гуманітарних дисциплін, учитель англійської мови;

Снігур О.В. – керівник методичної платформи учителів природничо-математичних і технологічних дисциплін, учитель біології
Науково-методичне завдання методичної ради Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10

на 2023-2024 навчальний рік :

«Створення максимально сприятливих умов для розвитку особистості кожної дитини, як громадянина-патріота, її життєтворчих компетентностей, у відповідності з природними здібностями і фізичними можливостями у сучасних реаліях».

Етапи реалізації науково-методичного завдання

методичної ради на 2023-2024 навчальний рік:

1. Затвердити кадровий склад методичної ради (наказ).

2. Затвердити кадровий склад шкільних методичних платфрм.

3. Для надання практичної допомоги педагогічним працівникам організувати роботу консультаційних пунктів та затвердити їх кадровий склад (за потреби).

4. Упродовж 2023-2024 навчального року проводити консультування керівників шкільних методичних платформ з актуальних питань організації освітнього процесу та вивчення навчальних предметів в умовах очного, дистанційного та змішаного навчання.

5.Упродовж 2023-2024 навчального року забезпечувати методичний супровід діяльності педагогічних працівників школи.

6. У вересні 2023 спланувати заходи щодо організації підвищення рівня професійної компетентності вчителів, забезпечення оперативної допомоги в організації підготовки педагогів до впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти.

7. Упродовж 2023-2024 навчального року залучати педагогічних працівників школи, які мають звання «Старший вчитель» та «Вчитель-методист» до надання методичної допомоги педагогічним працівникам з окремих питань.

8. Упродовж 2023-2024 навчального року організовувати і проводити практичні форми методичної роботи із педпрацівниками за їх запитом.

9. Упродовж 2023-2024 навчального року забезпечити популяризацію кращого педагогічного досвіду вчителів.

10. Залучати педагогічних працівників упродовж 2023-2024 навчального року до участі у виставках, конкурсах, фестивалях, змаганнях.

11.Консультативно – методичну роботу з педагогічними працівниками спрямувати на:

- здійснення організаційно-методичного супроводу педагогів щодо впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 6 класі;

- опанування нових підходів до оцінювання результатів навчання учнів 1-

6-х класів;

- якісну підготовку учнів до проходження зовнішнього незалежного оцінювання на засадах індивідуалізації навчання;

- покращення роботи з обдарованими учнями, якісну підготовку їх до участі в олімпіадах та конкурсах.

12. Залучити вчителів до участі у конкурсі «Учитель року - 2024».

13.Упродовж 2023-2024 навчального року залучати вчителів до організації наукової роботи зі школярами.

План роботи методичної ради

Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 10

на 2023-2024 навчальний рік

№ п/п

Дата проведення

Питання, що розглядаються

Відповідальний

Примітка

1

01.09.2023

1. Про організацію методичної роботи у 2023-2024 навчальному році.

2. Про затвердження плану методичної роботи на 2023-2024 навчальний рік, затвердження планів роботи шкільних методичних платформ.

3. Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2023-2024 навчальний рік.

Жоголєва В.В.., заступник директора з НВР, голова методичної ради

4. Про новації в організації освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році (опрацювання нормативних документів).

5. Про наступність початкової та основної школи в умовах НУШ. Стан. Проблеми. Перспективи.

Христюк О.В., заступник директора з НВР

2

12.01.2024

1.Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище, як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти.

Сопільняк В.В., заступник директора з НВР

2. Про організацію розширеного спільного засідання шкільних методичних платформ «Нова українська школа: нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках у 5-6 класах».

Христюк О.В., заступник директора з НВР

3

17.05.2024

1. Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації.

2. Про організацію освітнього процесу на засадах дитиноцентризму та конструктивної співпраці учасників освітнього процесу – показник якості управлінських рішень.

3. Про результати моніторингу стану викладання навчальних предметів( згідно плану роботи школи).

Христюк О.В.., заступник директора з НВР

4. Про підсумки методичної роботи у 2023-2024 навчальному році.

5. Про підсумки роботи педагогічного колективу над реалізацією навчально-методичного завдання.

Жоголєва В.В., заступник директора з НВР, голова методичної ради

Про підсумки методичної роботи

за 2022-2023 навчальний рік

Методична робота упродовж 2022-2023 навчального року здійснювалася згідно Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», з урахуванням загальнодержавних стандартів, методичних рекомендацій та спрямовувалася на реалізацію загальношкільного методичного завдання «Формування гармонійного розвитку, виховання і соціалізації особистості дитини та професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи».

Центром методичної роботи є методична рада школи (керівник Крутько М.Г.-заступник директора з НВР ). Структура організаційно-методичної роботи у 2022-2023 навчальному році складалася із методичної ради та чотирьох методичних об’єднань: учителів початкових класів (керівник Бурдейна Н.В.-вчитель початкових класів), учителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник Тимошенко Н.К.-вчитель англійської мови), природничо-математичних і технологічних дисциплін (керівник Снігур О.В., вчитель біології), класних керівників (керівник Жоголєва В.В.- заступник директора з ВР).

Упродовж 2022-2023 навчального року проведено чотири засідання методичної ради, на яких розглянуті питання «Про наступність початкової та основної школи в умовах НУШ», «Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище, як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти», «Про аналіз участі учнів у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін», «Про організацію освітнього процесу на засадах дитиноцентризму та конструктивної співпраці учасників освітнього процесу – показник якості управлінських рішень», проведена дискусія «Майстерність учителя – прояв творчої активності педагога», «Про роботу педагогічного колективу щодо впровадження інноваційних технологій в освітній процес».

Робота шкільних методичних об’єднань спрямовувалася на удосконалення освітнього процесу, підвищення якості освіти, формування життєвих та здоров'язбережувальних компетентностей здобувачів освіти, професійної підготовки вчителів до роботи в умовах Нової української школи, пошуку інноваційних та альтернативних підходів щодо фахової майстерності педагогічних працівників.

Заслуговує на увагу творчий підхід Бурдейної Н.В. (керівник МО вчителів початкових класів), Снігур О.В. (керівник МО вчителів природничо-математичних і технологічних дисциплін) щодо вибору внутрішніх ефективних методичних форм роботи із педагогічними працівниками закладу.

На засіданнях МО вчителів початкових класів (керівник Бурдейна Н.В.) проведений педагогічний дайджест «Умови ефективної організації дистанційного навчання в НУШ. Види робіт та онлайн-сервіси», практикум «Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя», практичне заняття «Створення дидактичного матеріалу у Microsoft, Power Point для роботи в Новій українській школі: непростий простий ресурс», «Цікавинки із методичної скриньки «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі», панорама ідей «Тиждень початкової школи у дистанційному форматі», методичний міст «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та інновацій», цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу». Робота творчої лабораторії вчителів початкових класів була направлена на розкриття тем: «Ненудне навчання: меми у початковій школі», інформаційна трибуна «Хакатони як інструмент проєктної діяльності» .

Продуктивно організувала роботу МО вчителів природничо-математичних і технологічних дисциплін керівник Снігур О.В. Проведені: круглий стіл «Безпека та успішне навчання усіх учасників освітнього процесу в умовах дистанційного навчання», цифровий калейдоскоп «Інтернет платформи та інтерактивні навчальні додатки для дистанційного навчання», педагогічний дайджест «STEM-освіта НУШ: особливості навчання у XXI столітті», практикум «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі», панорама ідей «Тиждень фізичного виховання у дистанційному форматі», інформаційна трибуна «Інноваційні напрямки розвитку науково – технічної творчості учнів», презентація досвіду роботи «Використання ментальних карт під час викладання математики».

На засіданнях МО суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклів ( керівник Тимошенко Н.К.) розглянуті питання «Цифрова грамотність та цифрова гігієна. Дистанційне навчання. Додатки для планування, контролю та проведення уроків», «Створення інтерактивного дидактичного матеріалу», «Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному та асинхронному режимі», «Час освітніх змін: у пошуках балансу традицій та інновацій», «Ефективний пошук інформації учнями та вчителями у процесі підготовки до уроків та самоосвіті». Проведені зустрічі у творчій лабораторії вчителя «Ненудне навчання: відеоресурси, соцмережі, меми у навчанні», «Інструменти проєктної діяльності»

Класні керівники на засіданнях методичного об’єднання класних керівників (керівник Жоголєва В.В.) ділилися досвідом роботи : «Особливості організації виховної роботи в умовах воєнного стану», «Національно – патріотичне виховання здобувачів освіти в умовах сьогодення», «Проєктування виховного середовища класу в контексті «Нова українська школа», «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання», «Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника».

У формі презентацій власного досвіду роботи в березні 2023 року проведені показові засідання МО вчителів початкових класів, природничо-математичних та технологічних дисциплін «Портрет учителя, який атестується».

Усі вчителі школи 100% володіють новітніми комунікаційними технологіями, вміють працювати в мережі Інтернет, на різних освітніх платформах, застосовують технології інтерактивного навчання. Враховуючи роботу в умовах воєнного часу, всі учителі школи широко використовують мультимедійні мережеві технології, що дозволяє учням бути присутніми на онлайн уроках, брати участь у конференціях, діалогах, ділових іграх, практикумах, вести кореспонденцію, обговорювати навчальний матеріал.

В умовах воєнного часу учителі школи проводять нестандартні уроки, здійснюють індивідуальну роботу з учнями (контроль і оцінка навчальних досягнень учнів через контрольні роботи, тести, завдання, робочі зошити), проводять кабінетне, онлайн та додаткове навчання (факультативи за вибором учнів, консультації). В школі організовано змішану форму навчання.

Вчителі початкових класів Коваленко Н.В., Бурдейна Н.В., Проненко О.М., Шаповал В.В.. Корнійчук А.В., Пічкур А.І., Маслюк О.А., Синільник О.В,. Шевчик А.О., Новіцька О.В. у своїй щоденній роботі застосовують методичні прийоми критичного мислення : асоціативній кущ, створення ментальних карт, Сенкан, таблиця «Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались», «Мозковий штурм», «Передбачення на основі опорних слів», методи «Театральні ігри», «Конвеєр». На етапі осмислення матеріалу – написання есе, кероване читання з передбаченням, робота з текстом «порушена послідовність», «Ажурна пилка (Мозаїка)», РАФТ, «Щоденник подвійних нотаток», «Сторітеллінг», «Навчаючи, вчуся», дискусії. На етапі рефлексії – «Метод прес», «Шкала», «Займи позицію», «Діаграма Венна», «Фантастичні гіпотези (що було б, якби...)», «Фіш-бон», «Кошик ідей», «Шість капелюхів», дидактичні ігри та вправи з 6 цеглинками, LEGO, створення проєктів, створення коміксів, педагогічні прийоми: «Пізнай мене», «Знайди зайве», «Загадкова торбинка», «Ланцюжок». Учителі початкових класів широко використовують: онлайн -завдання learnings app, працюють на платформі Google maps, опрацьовують завдання та відео, користуючись електронним засобом навчального призначення «Дидактичний мультимедійний контент для початкових класів КМ МЕДІА Ed Profi "Країни Мрій" (1 клас). На уроках математики використовують онлайн- тренажери для визначення часу, міри довжини та маси, визначення периметру квадрата та прямокутника. На уроках української мови- онлайн-тренажери та вікторини, завдання learnings app. На уроках інформатики- онлайн -завдання, онлайн -вправи для створення програм, опрацьовують відео і лайфхаки.

Вчителі математики Бурлуцька І.І., Родіонова О.О., Круть Л.О. для проведення уроків використовують платформами Zoom, Meet, Classroom, Coogle форми для створення навчальних та перевірних самостійних робіт, тестів, інтерактивні дошки Smart Notebook, Clever Maths для записів на уроці, роботу з геометричними фігурами, користуються інтерактивними приладами: циркуль, транспортир, лінійка ,використовують програму Measuring Angles , сайти "На урок", "Всеосвіта" .

Вчитель математики Перебейніс С.М. для реалізації компетентнісного підходу у навчанні надає перевагу технологіям: тьюторський супровід, фасилітація, СЕН (соціально-емоційне навчання), педагогіка співпраці, технологіям проблемного та дослідницького навчання, «перевернутий клас», сторітеллінг, мейкерство, гейміфікація, змішане, дистанційне навчання, 3-D принтінг, білінгвальне навчання та метод проєктів, застосування ментальних карт, використовує на уроках сучасні інформаційні технології та онлайн-ресурси GoogleForms, GoogleМeet, віртуальну інтерактивну дошку Padlet, сервіси створення інтерактивних вправ для учнів Learningapps. Вчитель працює над засвоєнням технології створення вебквестів та впроваджує в практику роботу із сервісами Mentimeter, ClassTime.

Вчитель математики Підмогильний О.А. для проведення відеоуроків використовує платформу GoogleMeet, інтерактивні презентації. Використовує Classroom, Google форми для створення навчальних, самостійних та тематичних контрольних робіт, тестів. Під час проведення on-line уроків використовує інтерактивні дошки: Whiteboard, Jamboard та Clever Maths. Для створення інтерактивних вправ, пазлів, задач на розрахунки використовує learningApps. Під час вивчення нового матеріалу та самостійного його опрацювання учнями, користується платформою Vsimpptx для учнів 5 класів НУШ.

Вчитель біології Снігур О.В. активно впроваджує в освітній процес технології інтерактивного навчання: проєктні технології, уроки з використанням STEAM-технологій, використовує сервіси створення інтерактивних вправ Learningapps, віртуальні 3-D – експерименти у доповненій реальності ArBook, технології особистісно-орієнтованого навчання, розвитку критичного мислення, дослідницького і проблемного навчання (практикуми, ігри-вікторини, ситуативне моделювання, ігри-вправи), технології використання схемних і знакових систем ( методика застосування опорних сигналів, ментальних карт, методика гронування, методика Fishbone Diagram). Дистанційне навчання вчитель організовує з використанням інформаційних технологій та онлайн-ресурсів Google: GoogleForms, GoogleМeet; Classroom інтерактивних дошок Smart Notebook.

Вчитель Козубенко Т.М .використовує платформу GoogleМeet;, презентації, застосовує методо дослідження, перегляду відеоматеріалів на каналі You Tube/Під час уроків головним чинником є комунікативна складова, що дає можливість адаптуватися учням % класу до дистанційного навчання та отримувати інші навички. Вчитель активно використовує метод похвали, створює ситуацію успіху, проводить відео діалоги, надає консультації на платформі курсу та в мережі Viber/

Вчитель географії Хроменко З.В. надає перевагу творчим завданням, дискусіям, ігровим технологіям, загадкам, кросвордам, вікторинам, організовує проєктну роботу.

Вчитель предмету «Захист вітчизни» Пастушенко С.С. використовує технології кооперативного, колективно-групового, ситуативного навчання.

Вчитель біології та предмету «Основи здоров’я» Протас Г.М. застосовує «Сторітелінг», СТЕМ проєкти, бінарні уроки, широко використовує прийоми "Парний мозковий штурм", «журналістські запитання», дискусії, "Знаємо-хочемо дізнатися-дізналися», впроваджує ментальні карти.

Вчитель інформатики Бондаренко А.В. застосовує групову (колективну) технологію індивідуалізації процесу навчання, ігрові, мультимедійні технологіїпов’язані зі створенням мультимедіа-продуктів: електронних книг, енциклопедій, баз даних. Вчитель широко використовує контролюючі програми для проведення комп’ютерного тестування, яке підвищує мотиваційну складову набуття учнями нових знань, мережеві технології ,призначені для спілкування та доступ до баз даних через мережу Інтернет.

Вчитель хімії Завгородня І.В. використовує інтерактивні презентації, розроблені власноруч, хімічні експерименти практичного спрямування, залучення учнів до домашнього експерименту та використання елементів STEM-освіти. На уроках хімії активно використовується віртуальна лабораторія, яку забезпечує мобільний додаток «AR_book», заснований на базі технології доповненої реальності для відображення інтерактивних дослідів. Для закріплення знань учнів вчитель Завгородня І.В. використовує інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Завдяки цьому сервісу вчитель створює власні інтерактивні вправи та використовує вже готові. Для створення власних інтерактивних вправ та навчальних матеріалів вчитель використовує інтернет-сервіс Wordwall та аркадні ігри (літак, погоня в лабіринті).

Члени методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (кер. Тимошенко Н.К.) застосовують в роботі інноваційний застосунок «Сервіс Miro», вчителі англійської мови Тимошенко Н.К., Литвин К.В., Кордон Л.І., Соколенко Ю.В. активно застосовуть сервіс Live worksheets , застосунок Canva.com та програму Аdobe Spark.

Вчителі української мови та літератури, зарубіжної літератури Сопільняк В.В., Сорокіна Л.Ю., Ткаченко Ю.В., Жоголєва В.В., Бондаренко О.Л., Демиденко В.В. широко використовують під час уроків перегляд відеопрезентацій , відеоуривків екранізацій літературних творів.

Вчителі історії та правознавства Сердюк Л.О., Стрижак С.В. використовують мультимедійні презентації, електронні конструктори уроків історії, мультимедійні карти. Тести, складені вчителями у програмах Word або Power Point допомагають учням визначити рівень знань та умінь.

Вчителі школи Демиденко В В., Литвин К.В., Бурдейна Н.В., Проненко О.М., Новіцька О.В., Коваленко Н.В. отримали у користування та опанували інноваційні гаджети – Сhrome book, пройшли відповідні курси та отримали сертифікати базового рівня « Цифрові інструменти Google для освіти»

Упродовж 2022-2023 навчального року усі педагогічні працівники підвищили свій професійний рівень, використовуючи ресурс курсової перепідготовки на базі КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників» та самоосвітню діяльність, як учасники онлайн-курсів EdEra, Prometheus, ГО «Освіторія», ТОВ «На урок», ТОВ «Всеосвіта».

Загалом педагогічні працівники школи взяли участь у понад 118 заходах підвищення професійної майстерності: інтернет-конференціях, вебінарах, семінарах, тренінгових заняттях, експрес-курсах.

Пройшли онлайн-курси з підвищення кваліфікації та здобули знання та навички з викладання в час кризи (EDERA) «Сміливі навчати» (Проненко О. М., Шевчик А.О.), курси «Оцінювання без знецінювання» (EDERA) (Проненко О.М., Пічкур А.І., Корнійчук А. В., Шаповал В.В.), курси «Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток» (Prometheus) (Проненко О.М., Несененко А.В.), курси «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (EDERA) ( Бурдейна Н.В., Проненко О.М.), курси «Школа для всіх» (Корнійчук А.В., Пічкур А.І.), навчальний курс «Цифрові інструменти Google для освіти» (Бурдейна Н.В., Проненко О.М., Новіцька О.В., Коваленко Н. В., Козубенко Т.М.).

Учитель Корнійчук А. В. взяла участь у онлайн – зустрічі «Готовність дитини старшого шкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», пройшла базовий курс «Кіберняни», вебінари «Супергерої FAST», «Мовний диктант: прокачай свою писемність».

Найбільш активними були вчителі школи у вебінарах. Участь у вебінарах взяли 46 учителів школи .

Залучалися освітяни школи до участі у методичних заходах на обласному та всеукраїнському рівнях: Всеукраїнський тренінг «Формування ключових компетентностей і навичок учнів» (Синільник О.В., Коваленко Н.В.), Всеукраїнський освітній марафон (Інститут модернізації змісту освіти) «Нова українська школа: сучасний урок фізкультури» (Бурдейна Н.В., Проненко О.М., Новіцька О.В., Маслюк О.А., Коваленко Н. В., Синільник О.В.), Всеукраїнська онлайн конференція «Професійний розвиток педагогів в умовах сьогодення» ( Бурдейна Н.В., Коваленко Н. В.), Міжнародна педагогічна онлайн-конференція «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи» (Проненко О. М., Корнійчук А. В., Маслюк О.А., Коваленко Н.В.), обласний семінар «Формування духовно-моральних цінностей особистості в сучасному освітньому середовищі» (Козубенко Т.М.-директор школи).

Шкільний бібліотекар Чорноморець В.М. виступила з питання «Зонування в бібліотеці НУШ як один із засобів формування звички та потреб в читанні» під час бібліотечної дискусії «Читання як тренд» , яка організована ЧОІПОПП.

Вчитель Коваленко Н.В. взяла участь у Всеукраїнській науковій онлайн конференції «Особливості сучасного освітнього процесу. НУШ. Воєнний час.» та Всеукраїнській науковій онлайн конференції з підвищення сертифікації «Методи ефективного запам’ятовування. Процеси пам’яті та методи».

Найактивнішими в роботі Всеукраїнських вебінарів, тренінгів стали вчителі Перебийніс С.М., Підмогильний О.А., Снігур О.В., Сіренко В.М., Жоголєва В.В., Кордон Л.І., Тимошенко Н.К., Литвин К.В., Сердюк Л.О.

Директор школи Козубенко Т.М., учителі Крутько М.Г., Бурдейна Н.В., Шевчик А.О., Несененко А. В., Шаповал В.В., Білаш Л.П. взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» .

В міжнародних педагогічних заходах взяли участь вчителі Перебийніс С.М., Завгородня І.В. ( Міжнародна педагогічна онлайн-конференція «Навчання під час війни. Як не допустити освітньої катастрофи», Х Міжнародна науково-методична конференція «Проблеми математичної освіти») . Вчитель початкових класів Корнійчук А. В. стала учасником ІІІ Міжнародного уроку доброти.

Вчитель математики Перебийніс С.М. є модератором в обласній групі математиків олімпійського руху «Крокуємо до вершин разом», вчитель музики Пітенко О.Ф. є членом обласної творчої групи вчителів мистецтва.

Вчителі школи Підмогильний О.А., Снігур О.В., Маслюк О.А. в 2022-2023 навчальному році підготували друк у фахових виданнях .

Свою педагогічну майстерність довели вчителі школи, підготувавши в 2022-2023 навчальному році призерів предметних олімпіад та учнів-членів Малої академії наук України.

Призерами ІІ (міського) етапу Всеукраїнських олімпіад стали:

- із хімії учениця 9-Б класу Срібна Яна (учитель Завгородня І.В);

- з історії учениця 8-А класу Кравцова катерина (учитель Стрижак С.В.);

- з інформаційних технологій учень 11 класу Паламарчук Андрій (учитель Бондаренко А.В.);

- із англійської мови учень 8-А класу Вовк Олександр (учитель Тимошенко Н.К.);

- із математики учень 8-А класу Вовк Олександр, учениці 8-Б класу Яковлєва Анастасія (учитель Перебийніс С.М.);

- із трудового навчання учні 8-Б класу Скороход Артем (учитель Пастушенко С.С.), 8-Б класу Галущенко Маргарита (учитель Блохіна Н.С.).

За результатами проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських олімпіад Паламарчук Андрій посів ІІ місце.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.02.2021 №147 «Про затвердження правил проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України», результативною стала участь учнів 9 класу школи в ІІ (обласному) етапі конкурсу-захисту наукових робіт МАН : учениця Зіняк А. (науковий керівник Бурса Н.І.) посіла І місце, учениця Чорногал Д. (науковий керівник Сердюк Л.О.) посіла ІІІ місце.

Кол-во просмотров: 0

Комментарии